جستجوی نام کالا، برند یا دسته


فقط ویندوز 11 از Wi-Fi 7 پشتیبانی می‌کند

جمعه 17 شهریور 1402 360 بازدید کننده گروه آخرین اخبار

یک سند متعلق به اینتل نشان می‌دهد تنها ویندوز 11 از نسل بعدی فناوری وای فای پشتیبانی می‌کند و ویندوز 10 یا ویندوز 7 قادر به پشتیبانی از Wi-Fi 7 نیستند. این محدودیت می‌تواند تلاش مایکروسافت و سازندگان سخت افزاری برای ترغیب خریداران به استفاده از ویندوز 11 باشد.

پشتیبانی نکردن ویندوز 10 از وای فای 7

وای فای 7 تنها در سیستم عامل‌های ویندوز 11، کروم OS و لینوکس پشتیبانی می‌شود. ظاهراً مایکروسافت قصد ندارد درایور وای فای 7 برای ویندوز 10 را تأیید کند که سازندگان را در پشتیبانی از این نسخه قدیمی‌تر ویندوز با محدودیت روبرو می‌کند.

هرچند توجیه فنی خاصی برای پشتیبانی نکردن از Wi-Fi 7 در ویندوز 10 در دست نیست، اما می‌تواند به سیاست‌های مایکروسافت و سازندگان سخت افزار مربوط شود. می دانیم مایکروسافت ترجیح می‌دهد همین حالا کلیه کاربران ویندوز 10 از این سیستم عامل دست بکشند و به ویندوز 11 مهاجرت کنند. هم زمان سازندگان سخت افزار نیز از این مهاجرت سودمند می‌شوند.

روتر وای فای 7
روتر سازگار با وای فای 7

طبق اطلاعات فعلی، به نظر می‌رسد تراشه‌های Wi-Fi 7 کوالکام و مدیاتک از ویندوز 10 پشتیبانی نمی‌کنند، با این حال از آنجایی که هنوز این استاندارد فراگیر نشده است و به یک یا دو سال زمان نیاز دارد، احتمالاً مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند. حتی ممکن است فراگیر شدن تجهیزات سازگار با Wi-Fi 7 با پایان پشتیبانی از ویندوز 10 تا دو سال دیگر هم زمان شود.

مسئله دیگری که باعث کم اهمیت بودن این موضوع می‌شود، عدم پشتیبانی مودم‌ها و روترهای کنونی از Wi-Fi 7 است و هنوز فاصله زیادی با فراگیری این استاندارد داریم. در عین حال Wi-Fi 6 از پهنای باند کافی برای بسیاری از افراد برخوردار است.

بد نیست اشاره کنیم پهنای باند وای فای 7 یا همان استاندارد IEEE 802.11be، به 46 گیگابیت در ثانیه می رسد. این استاندارد از سه باند 2.4، 5 و 6 گیگاهرتزی استفاده می‌کند.


فقط ویندوز 11 از Wi-Fi 7 پشتیبانی می‌کندپخش عمده لوازم جانبی کامپیوتر - لپ تاپ - موبایل | فروشگاه پخش سیما شیراز9/8/2023یک سند متعلق به اینتل نشان می‌دهد تنها ویندوز 11 از نسل بعدی فناوری وای فای پشتیبانی ... یک سند متعلق به اینتل نشان می‌دهد تنها ویندوز 11 از نسل بعدی فناوری وای فای پشتیبانی می‌کند و ویندوز 10 یا ویندوز 7 قادر به پشتیبانی از Wi-Fi 7 نیستند. این محدودیت می‌تواند تلاش مایکروسافت و سازندگان سخت افزاری برای ترغیب خریداران به استفاده از ویندوز 11 باشد.پشتیبانی نکردن ویندوز 10 از وای فای 7وای فای 7 تنها در سیستم عامل‌های ویندوز 11، کروم OS و لینوکس پشتیبانی می‌شود. ظاهراً مایکروسافت قصد ندارد درایور وای فای 7 برای ویندوز 10 را تأیید کند که سازندگان را در پشتیبانی از این نسخه قدیمی‌تر ویندوز با محدودیت روبرو می‌کند.هرچند توجیه فنی خاصی برای پشتیبانی نکردن از Wi-Fi 7 در ویندوز 10 در دست نیست، اما می‌تواند به سیاست‌های مایکروسافت و سازندگان سخت افزار مربوط شود. می دانیم مایکروسافت ترجیح می‌دهد همین حالا کلیه کاربران ویندوز 10 از این سیستم عامل دست بکشند و به ویندوز 11 مهاجرت کنند. هم زمان سازندگان سخت افزار نیز از این مهاجرت سودمند می‌شوند.روتر سازگار با وای فای 7طبق اطلاعات فعلی، به نظر می‌رسد تراشه‌های Wi-Fi 7 کوالکام و مدیاتک از ویندوز 10 پشتیبانی نمی‌کنند، با این حال از آنجایی که هنوز این استاندارد فراگیر نشده است و به یک یا دو سال زمان نیاز دارد، احتمالاً مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند. حتی ممکن است فراگیر شدن تجهیزات سازگار با Wi-Fi 7 با پایان پشتیبانی از ویندوز 10 تا دو سال دیگر هم زمان شود.مسئله دیگری که باعث کم اهمیت بودن این موضوع می‌شود، عدم پشتیبانی مودم‌ها و روترهای کنونی از Wi-Fi 7 است و هنوز فاصله زیادی با فراگیری این استاندارد داریم. در عین حال Wi-Fi 6 از پهنای باند کافی برای بسیاری از افراد برخوردار است.بد نیست اشاره کنیم پهنای باند وای فای 7 یا همان استاندارد IEEE 802.11be، به 46 گیگابیت در ثانیه می رسد. این استاندارد از سه باند 2.4، 5 و 6 گیگاهرتزی استفاده می‌کند.5.0

ارتباط با ما

خرید حضوری : شیراز چهارراه خیرات پاساژ توحید طبقه فوقانی فروشگاه پخش سیما 32326724 071

امور مربوط به خرید آنلاین : 32361585 - 32361386 - 071

راهنمایی جهت خرید عمده : 09036831615

ثبت نام در خبرنامه فروشگاه

با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید .

فروشگاه پخش سیما

پخش سیما فعالیت خود را از سال 1383 در زمینه‌ی فروش لوازم جانبی موبایل ، کامپیوتر و لپ تاپ به صورت عمده و خرد آغاز نموده است . مجموعه پخش سیما با اخذ نمایندگی رسمی پخش محصولات بسیاری از شرکت‌های ایرانی و خارجی سعی در کمتر شدن قیمت تمام شده برای مشتریان خود دارد . پخش سیما فروشگاه اینترنتی خود را در سال 1396 راه اندازی کرده که سهولت در امر خرید و کم شدن هزینه آمد و شد را برای خریداران فراهم کرده است.

logo-samandehi

تمام حقوق برای فروشگاه سیماپیسی محفوظ می باشد   فروشگاه لوازی دیجیتالی  و کامپیوتری سیما پی سی |