جستجوی نام کالا، برند یا دسته


حتی با قدرتمندترین کارت گرافیک ARC اینتل هم نمی‌توانید بازی Starfield را اجرا کنید

جمعه 17 شهریور 1402 458 بازدید کننده گروه آخرین اخبار

به نظر می‌رسد مشکلات کاربران کارت‌های گرافیک ARC اینتل در هنگام اجرای بازی Starfield تمامی ندارد. علی‌رغم انتشار یک درایور ویژه توسط اینتل به منظور اجرای بهتر این بازی، همچنان بسیاری از کاربران با مشکلات زیادی روبرو هستند. اما Bethesda ناشر این بازی امروز آب پاکی را روی دست کاربران ریخت و اعلام کرد که امکان اجرای بازی Starfield حتی با کارت Arc A770 نیز وجود ندارد.

پس از انتشار نسخه نهایی از بازی Starfield، مشخص شد که بسیاری از کاربران سیستم‌های خانگی که از کارت‌های گرافیک ARC اینتل استفاده می‌کنند در اجرای آن با مشکلات فراوانی روبرو هستند. به این منظور اینتل روز گذشته یک درایور جدید منتشر کرد که سبب شد بخشی از باگ‌ها و مشکلات کاربران برطرف شود. اما شرکت ناشر این بازی به تازگی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر دلیل حضور این باگ‌ها و مشکلات، ناباورانه اعلام کرده است که امکان اجرای بازی Starfield حتی با بهترین کارت گرافیک Arc اینتل نیز وجود ندارد. 

طبق مطلب منتشر شده از سوی سایت Dsogaming، شرکت ناشر بازی Starfield به تازگی اعلام کرده است که کارت گرافیک Arc A770 اینتل که هم اکنون قدرتمندترین محصول این شرکت در این حوزه محسوب می‌شود با مشخصات حداقل سیستم موردنیاز برای اجرای این بازی مطابقت ندارد و به همین دلیل نمی‌توان این بازی را حتی با این کارت گرافیک اینتل به اجرا درآورد. این شرکت در بخش دیگری از پاسخ خود، دلیل حضور این باگ‌ها و مشکلات را استفاده از این کارت‌های گرافیک اعلام کرده است.


حتی با قدرتمندترین کارت گرافیک ARC اینتل هم نمی‌توانید بازی Starfield را اجرا کنیدپخش عمده لوازم جانبی کامپیوتر - لپ تاپ - موبایل | فروشگاه پخش سیما شیراز9/8/2023به نظر می‌رسد مشکلات کاربران کارت‌های گرافیک ARC اینتل در هنگام اجرای بازی ... به نظر می‌رسد مشکلات کاربران کارت‌های گرافیک ARC اینتل در هنگام اجرای بازی Starfield تمامی ندارد. علی‌رغم انتشار یک درایور ویژه توسط اینتل به منظور اجرای بهتر این بازی، همچنان بسیاری از کاربران با مشکلات زیادی روبرو هستند. اما Bethesda ناشر این بازی امروز آب پاکی را روی دست کاربران ریخت و اعلام کرد که امکان اجرای بازی Starfield حتی با کارت Arc A770 نیز وجود ندارد.پس از انتشار نسخه نهایی از بازی Starfield، مشخص شد که بسیاری از کاربران سیستم‌های خانگی که از کارت‌های گرافیک ARC اینتل استفاده می‌کنند در اجرای آن با مشکلات فراوانی روبرو هستند. به این منظور اینتل روز گذشته یک درایور جدید منتشر کرد که سبب شد بخشی از باگ‌ها و مشکلات کاربران برطرف شود. اما شرکت ناشر این بازی به تازگی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر دلیل حضور این باگ‌ها و مشکلات، ناباورانه اعلام کرده است که امکان اجرای بازی Starfield حتی با بهترین کارت گرافیک Arc اینتل نیز وجود ندارد. طبق مطلب منتشر شده از سوی سایت Dsogaming، شرکت ناشر بازی Starfield به تازگی اعلام کرده است که کارت گرافیک Arc A770 اینتل که هم اکنون قدرتمندترین محصول این شرکت در این حوزه محسوب می‌شود با مشخصات حداقل سیستم موردنیاز برای اجرای این بازی مطابقت ندارد و به همین دلیل نمی‌توان این بازی را حتی با این کارت گرافیک اینتل به اجرا درآورد. این شرکت در بخش دیگری از پاسخ خود، دلیل حضور این باگ‌ها و مشکلات را استفاده از این کارت‌های گرافیک اعلام کرده است.5.0

ارتباط با ما

خرید حضوری : شیراز چهارراه خیرات پاساژ توحید طبقه فوقانی فروشگاه پخش سیما 32326724 071

امور مربوط به خرید آنلاین : 32361585 - 32361386 - 071

راهنمایی جهت خرید عمده : 09036831615

ثبت نام در خبرنامه فروشگاه

با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید .

فروشگاه پخش سیما

پخش سیما فعالیت خود را از سال 1383 در زمینه‌ی فروش لوازم جانبی موبایل ، کامپیوتر و لپ تاپ به صورت عمده و خرد آغاز نموده است . مجموعه پخش سیما با اخذ نمایندگی رسمی پخش محصولات بسیاری از شرکت‌های ایرانی و خارجی سعی در کمتر شدن قیمت تمام شده برای مشتریان خود دارد . پخش سیما فروشگاه اینترنتی خود را در سال 1396 راه اندازی کرده که سهولت در امر خرید و کم شدن هزینه آمد و شد را برای خریداران فراهم کرده است.

logo-samandehi

تمام حقوق برای فروشگاه سیماپیسی محفوظ می باشد   فروشگاه لوازی دیجیتالی  و کامپیوتری سیما پی سی |